Bij onze producten heeft u, tot 30 dagen na aankoop, het recht om te ruilen of om de bestelling te annuleren. Na het verstrijken van deze periode bieden wij geen mogelijk tot ruilen of annuleren.

Om in aanmerking te komen voor het retourneren van uw bestelling, moet uw artikel ongebruikt, ongeopend en in dezelfde conditie zijn als toen u deze ontving. Tevens dient het product in de originele verpakking te zitten.

Een aantal producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Dit betreft alle zalfolieproducten, de verzorgingsproducten en alle downloadbare producten.

Bij een verzoek tot ruilen dient u een aankoopbewijs te kunnen tonen.

Uw artikel retour sturen

Neem altijd eerst contact op met onze Klantenservice. Dit kan per telefoon of email:

Telefoon: 078 618 2278
E-mail: info@zalving.nl

Nadat u contact heeft gehad met onze klantenservice, en wanneer zij hebben aangegeven dat u het artikel retour kunt sturen, kunt u hier het retourproces starten en een verzendlabel aanmaken.

Retourzendingen (indien in aanmerking komend)

Wanneer uw artikel door ons is terug ontvangen en geïnspecteerd, dan ontvangt u hiervan een bevestiging per email. Wij zullen u dan ook informeren over de aanvaarding of afwijzing van uw retourzending.

Wanneer het artikel in goede staat is, dan zullen wij altijd uw retourzending aanvaarden. Het bedrag zal dan binnen enkele dagen – na ontvangst – op uw rekening worden bijgeschreven.

Reclameartikelen (indien van toepassing)

Alleen artikelen met gewone prijzen komen in aanmerking voor retourzending. Reclameartikelen zijn hiervan uitgesloten.

Omruilen

Wij ruilen alleen artikelen indien er sprake is van defect, beschadiging of bederf. Weet u niet zeker of u in aanmerking komt? Wij garanderen altijd 100% kwaliteit en willen onze klanten tevreden houden. U kunt dus altijd contact met ons opnemen om eventuele problemen met ons te bespreken. Samen kunnen we vast tot een passende oplossing komen.